ساخت تانکر زمینی و پلاستیکی (مخزن زمینی و پلاستیکی)

ساخت تانکر زمینی و پلاستیکی: این تانکر همانطور که از نامش پیداست، بر روی زمین قرار می‌گیرد و یا حداقل یک پایه کوتاه زیر آن می‌گذارند.

کاربرد این مخازن بسیار گسترده است. به‌طور مثال موادی مانند آب، نفت، گازوییل، بنزین، انواع اسید، انواع سوخت، مایعات بهداشتی، مایعات خوراکی و هر ماده‌ی دیگری که به ذهن می‌رسد، می‌تواند داخل مخازن زمینی ذخیره شود. البته هر موادی برای ذخیره شدن نیاز به ساخت مخزنی با الیاژ مخصوص خود را دارد. تانکرهای زمینی را به اشکال مختلفی از جمله گرد، مکعب مستطیل، مکعب مربع، استوانه و حتی سه گوش و چند ضلعی می‌سازند. در زمان ساخت، هر کدام از این اشکال شرایط خود را داراست. به‌طور مثال، تانکر گرد و استوانه نیازی به کمربند و تقویت بدنه ندارد درحالی‌که مخزن‌های چهارگوش نیاز به تقویت بدنه و کمرکشی دارد.
مخازن زمینی گاهی به دلیل حجم بالا و یا شرایط خاص محل نصب، به ناچار می‌باست در همان نقطه‌ی نصب، ساخته شود. مانند مخزن حجیم پالایشگاهی که امکان جابه‌جایی از کارگاه تا محل نصب وجود ندارد. همچنین مخازن ذخیره آب برخی ساختمان‎ها را که امکان انتقال به پارکینگ وجود ندارد، به ناچار در محل می‌سازند. مخازن زمینی معمولا دارای منهول‌های ورودی، خروجی، سرریز، تخلیه و دریچه بازدید و گاهی نردبان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساخت تانکر زمینی، منبع و مخازن پلاستیکی، سفارش و آگاهی از قیمت تانکر زمینی با شماره‌های همراه 09104700363 (تلگرام) و 09121051031 و 09391051031 (آقای برادران کردکندی) تماس بگیرید و یا از بخش تماس با ما برای ما پیام بگذارید.

تانکر زمینی و پلاستیکی در رستاک تانکر
keyboard_arrow_up