ساخت تانکر ماشینی

ساخت تانکر ماشینی: این تانکر همانطور که از نامش پیداست، پس از تکمیل بر روی ماشین نصب می‌شود و به نسبت کاربرد، حجم مخازن و نوع ماشین متفاوت خواهد بود.
از یک وانت پیکان تا یک تریلر ۱۸ چرخ می‌تواند به‌عنوان کِشنده مخزن مورد استفاده قرار بگیرد. مورد مصرف این مخازن گوناگون بوده و عمدتا جهت حمل آب، انواع سوخت مایع و محصولات لبنی و انواع اسیدها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیوه ساخت تانکر ماشینی به‌خصوص بوده و متفاوت است.
تانکرهای ماشینی به خاطر سهولت در جابجایی و فشار کمتر به متعلقات خودرو وهمچنین دوام بیشتر به شکل بیضی ساخته می‌شود.
ضمنا به خاطر مسائل ایمنی و همچنین به خاطر فشار کمتر به خودرو، داخل این مخازن به نسبت حجم آن تعدادی شبکه و موج گیر نصب می‌کنند.
پایه‌های ایک گونه مخازن نیز متفاوت بوده و می‌بایست به خاطر تحرک آن از دوام واستحکام مضاعفی برخوردار باشد. به همین جهت این پایه ها را یکپارچه و به اصطلاح بالشتکی طراحی کرده و تولید می‌کنند.
ضمنا دریچه بازدید مخزن ماشینی را به خاطر حرکت و تلاطم مواد داخل آن، به‌صورت فلنچی یا همان پیچ مهره‌ای می‌سازند. در نهایت رعایت چند نکته ایمنی از جمله لوازم اطفای حریق، و زنجیر انتقال بار الکتریکی به زمین جزء الزامات است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساخت تانکر ماشینی، منبع و مخازن حمل مواد با ماشین، سفارش و آگاهی از قیمت منبع ماشینی با شماره‌های همراه 09104700363 (تلگرام) و 09121051031 و 09391051031 (آقای برادران کردکندی) تماس بگیرید و یا از بخش تماس با ما برای ما پیام بگذارید.

تانکر ماشینی بیضی
نمونه‌های تانکر ماشینی در رستاک تانکر
keyboard_arrow_up