ساخت تانکر هوایی (مخزن هوایی) – تانکر سازی رستاک

ساخت تانکر هوایی: تانکر هوایی به دلیل اینکه در ارتفاع قرار میگیرند، به این نام خوانده می‌شوند. ارتفاع و حجم تانکرهای هوایی بسته به نیازهای مختلف تعیین می‌شود. به همین جهت ارتفاع این تانکرها متفاوت بوده و از 3 متر الی ۳۰ متر متفاوت است. حجم این مخازن بسته به نیازهای مختلف از 2 هزار لیتر تا پانصد هزار لیتر متغیرند.

مخازن هوایی دارای پاگرد در قسمت منتها الیه مخزن از نوع ورق اجدار یا به‌صورت نرده‌ای و یا ازنوع گریتینگ می‌باشند. به‌طوری که یک نفر جهت بازدید مخزن در ارتفاع، به‌راحتی بتواند دور مخزن دور بزند. برای دسترسی به پاگرد و دریچه بازدید مخزن در ارتفاع، نردبان مناسبی به همراه کمربند ایمنی ساخته شده و بر روی پایه به طرز مناسبی نصب می‌شود. این مخازن دارای سه لوله پرکن، تخلیه و سر ریز از کف مخزن تا کف زمین نصب می‌شود.

هدف از ساخت تانکر هوایی چیست؟

عمده‌ترین هدف از ساخت تانکر هوایی، دستیابی به فشار آب مورد نیاز جهت مصارف مختلف است، به‌طوری که آب توسط پمپ‌های مخصوصی، ظرف مدت چند ساعت از چاه به داخل مخزن هدایت شده و پس از آن بدون نیاز به پمپ، آب مخزن مدت زمان بیشتری با فشار مناسب در اختیار خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساخت تانکر هوایی، منبع و مخازن هوایی، سفارش و آگاهی از قیمت منبع هوایی با شماره‌های همراه 09104700363 (تلگرام) و 09121051031 و 09391051031 (آقای برادران کردکندی) تماس حاصل فرموده و یا از بخش تماس با ما برای ما پیام بگذارید.

برخی نمونه تانکر هوایی در تانکر سازی رستاک
keyboard_arrow_up